Am tocat marunt de tot 3 catei de usturoi si o ceapa mica si le-am calit in ulei de masline, foarte putin. am o tigaie faina in care nu-i nevoie sa pun prea mult ulei, si de obicei ma abtin daca nu-i nevoie. uleiu pluteste in stomac and gives me heartburn and it’s bleh. numa gandu la asta imi provoaca disconfort.

Cand ceapa  o devenit transparenta am adaugat tonul (am dat peste niste conserve faine in kaufland in care tonu era bucati, nu maruntit cum ii de obicei in alea mai ieftine, i really liked that) si am lasat amestecu asta sa dea in clocot. intre timp am taiat foarte marunt si niste rosii (se pot si decoji, mie mi-era lene) si le-am pus peste si am condimentat cu .. condimente 😀 (piper, sare si fulgi de ardei iute sigur, in rest, posibil sa fi pus oregano si alte chestii pe care le am in bucatarie, busuioc.. da nu mai tin minte).

spaghetele nu le-am fiert pana la capat, erau putin tari cand le-am scos din oala si le-am pus peste sosu de ton cu rosii (rosiile lasa putina zeama, numa buna pentru paste. am amestecat si le-am turnat intr-un vas termorezistent (yena/jena/iena?!), am razuit cascaval bobalna si le-am bagat la cuptor. se pot lasa pana se rumeneste cascavalu, depinde cat de foame sau pofta ti-i.

stiu ca la genu asta de paste merg mai bine unele care sa absoarba sos, sa se invalue in compozitie mai bine, but these were all i had, and they were yum.

 

