Am incercat sa fac un fel de mancare de fasole dupa ce am gasit in Kaufland niste conserve de fasole, ‘Country chilly beans.’  Stiu ca nu-i asa sanatos sa mananci din conserva, da’ astea au numa fasole si un fel de sos pe care nu l-am folosit.

Ingrediente:

-1 ceapa rosie

-1 felie de telina

-1 felie gogosar

-1 felie ardei capia

-200 g muschi de porc sarat si afumat (mie mi-o trimis maica-mea un fel de carne uscata si afumata putin)

-un carnat de casa

-2 linguri ketchup de casa (cristi’s mom)

-100 ml bulion de casa (my mom)

-foi de dafin, piper, sumac si fulgi de chilli

Mod de preparare:

Am taiat carnea si carnatul felii subtirele si le-am calit la foc mic in grasimea lasata de carnat. Intre timp am taiat cat mai marunt ceapa, telina, feliile de ardei si gogosar si le-am rasturnat peste. Le-am lasat pana s-au inmuiat apoi am turnat fasolea din conserva  (am aruncat cat am putut din sos) Am mai pus bulion, ketchup si condimentele si am asteptat cu focul la mare sa dea un clocot. Am dat iar focul la mic si am lasat amestecatatura sa fiarba cat sa se lege (inca vreo 15 minute).

Au iesit cam 4 portii. Munca depusa a fost superficiala iar rezultatul mi-a placut. O sa mai incerc si cu alte feluri de carne, dar cred ca o sa-mi iau fasole si o s-o pregatesc eu dinainte (no more cans, though these are yum and very easy and fast to work with).

Am ajuns acasa la 8 si m-am apucat de treaba pe la 8:40. La 9:12 eram deja gata.

