Ultima data cand am facut sos bolognez n-am reusit sa-l mancam pe tot cu paste. A doua zi am pregatit o cina rapita si am mai testat si un aluat foietaj cumparat.

Am uns cu putin unt trei felii de paine si le-am bagat la cuptorul incins pentru cateva minute, apoi pe cealalta parte inca pe atata. Am pus sos si niste branza telemea peste.

Pentru “cosuletele” cu sos am desfacut o foaie de aluat si am taiat-o in 6 bucati patrate. 4 dintre bucati le-am pus in forme de briose si le-am umplut cu sos, apoi am pus si branza, si 2 le-am umplut doar cu branza si le-am rulat ca pe niste croissante mai mici. Le-am pus pe toate in cuptor pana cand s-a inmuiat branza respectiv s-a copt aluatu’.

 


Done! cina decenta si rapida darplictisitoare pentru ca mancasem sos cu o seara inainte.

