Am mai gasit niste poze cu chestiute pregatite mai demult.

Pavlove – bezele cu frisca si fructe (eu am pus seminte de rodii pentru ca doar asta aveam la momentul respectiv)

Spuma de albusuri (albusuri+zahar) coapta la temperatura foarte mica (eventual si cu usa cuptorului intredeschisa ca sa nu se arda sau maroneasca in exterior, egg tends to do that easily) pentru 1-2h. Daca se coc mai tare, ies mai crocante si se ‘topesc’ in gura, daca timpul de coacere este mai mic, mijlocul ramane putin elastic si mestecabil (depinde putin si de forma/dimensiunile lor).

Nu prea mai am detalii, dar dupa ce am copt mai multe tavi, am obsrvat ca in functie de cantitatea de zahar, bezelele ies mai uscate sau mai lipicioase. Mai mult zahar rezulta bezele mai uscate care se mentin uscate in exterior la temperatura camerei mai mult timp, alea cu zahar putin si mai ‘sanatoase’ devin lipicioase dupa ce se racesc.

