SOOOOOOO am facut o prajitura azi. O combinatie improvizata intre branza dulce si foietaj care rezulta intr-o prajitarta care miroase a sarat dar are gust dulce.

Ingrediente

500 g branza de vaci ‘dulce’ (eu am luat de la supermarket si am gasit numa degresata)

2 oua

zahar dupa gust

25 g unt

25 g iaurt de bivolita de la napolact

50 g smantana

coaja rasa de lamaie

si niste stafide

1 foaie aluat foietaj

Preparare

Am incins cuptoru la 200-220 grade Celsius.

Pentru umplutura am inceput cu untu+o lingura de zahar pe care le-am amestecat bine si apoi am pus branza pe rand ca se omogenizeze (untu’ era rece si mi-era frica sa nu se formeze gogoloi). Am adaugat si restu’ ingredientelor (mai putin foietaju) si le-am amestecat 2-3 minute cu mixeru la viteza mica.

Mi-am pregatit tava si mi-am taiat alatul dupa forma tavii. Am rasturnat compozitia in tava si am incercat sa fac un grilaj cu restul de aluat. Data urmatoare ma abtin. Aluatul nu trebuie sa se umezeasca prea tare, altfel iese flescait ca o bundinca.

Am uns aluatul cu putin ou batut si am presarat seminte de mac pentru un aspect .. diferit (aveam niste mac in dulap si am fost curioasa, nu altereaza gustu in niciun fel).

Am lasat-o la copt cam 60-70 minute, la foc mediu. (am dat mai la mic cand am bagat-o) Daca incepe sa se arda, trebuie scoasa, daca nu ii inca maronita pe crusta, mai trebuie lasata. Eu n-am mai avut rabdare sa astept dar a mea ar mai fi trebuit lasata putin. De buna, ii buna, desi mie nu prea imi place branza dulce. Am mancat de la Adriana intr-o zi si mi-o picat  bine, so i wanted to try it too, dar a mea n-o iesit la fel de buna :p

