Saptamana trecuta am fost in forma si am pregatit cate ceva cred ca vreo 4 zile consecutiv. Doar treburi simple care potolesc foamea. Pe mine m-o incantat gustu. Pentru prima data nu m-am zgarcit la usturoi si l-am simtit puternic in varianta finala. In plus, se fac si repede-repede, asta fiind avantaju’ principal cand vii de la munca cu un bolovan in stomac.

Ingrediente

– 200 g kaizer

– 1 ceapa rosie

– 4 catei de usturoi

– 5 rosii cherry

– suc de rosii/bulion

*amestec de ketchup-uri din frigider

– niste patrunjel

– cascaval la alegere pentru ras deasupra (eu am avut ceva afumat, destul de gustos)

* 1 lingurita de heinz picant, 1 lingurita heinz normal,1 lingurita ketchup facut in casa, 1 lingurita tomi picant si 1 lingurita heinz sos barbecue (au amidon si arome si rezulta un gust bun dar nu foarte sanatos)\

Pasta of your choice – eu am avut spaghetti

ulei de masline

sare/piper/oregano si busuioc uscatzi

Preparare

Am calit ceapa si usturoiul in ulei de masline . Le-am tocat finut de tot si le-am lasat la foc mediu pana se inmoaie ceapa si devine stravezie. Am adaugat sunca feliata rapid si dupa ce se mai prajeste si ea, am pus rosiile taiate in sferturi. Am stins cu bulion si cu amestecu’ de ketchup-uri apoi am condimentat. Le-am mai lasat pe foc aproape la temperatura de fierbere, fierbinte dar fara bulbuci.

DONE

Intre timp, am fiert si spaghetele cum imi plac mie, intre nefierte si moi (al dente). Le-am clatit si le-am rasturnat peste sos.

They were just right.

