In graba mare, am vrut sa fac ‘pizza’ cu blat de paine cum tin minte ca mai facea maica-mea cand eram noi mici. Am vrut s-o testez si pe asta.

Asadar ingrediente:

– paine

– lapte pentru imbibat painea in el

– sos de ketchup-uri /bulion/suc de rosii

– mozzarella

– ciuperci din borcan

– muschi de porc –

– kaizer

– felii de rosii si niste cascaval

Preparare

Am incins cuptorul la 200 grade celsius.

Am pregatit o tava rotunda cu hartie de copt apoi am luat feliile de paine pe rand si le-am imbibat in lapte si apoi le-am asezat in tava. Nu le-am lasat prea mult ca sa nu se faca mamaliga. Le-am uns cu amestecu de ketchup-uri si apoi am ras mozzarella peste.

Am imprastiat carnea si ciupercile pe ici colo si apoi am pus cascaval si feliile de rosii.

La copt am lasat-o putin, 15-20 minute, pana se inmoaie cascavalul si se transforma in ceva apetisant.

Are gust bun, dar probabil n-o sa mai repet reteta din cauza ca nu mi-o placut blatu in mod special.  Trebuie sa-mi iau o piatra de aia ceramica pentru copt pizza sau paine in cuptor cu gaz.

