yet another cooking cliché =) ii plin de chocolate crinkles pe bloguri, sa fac si eu am zis.

Ingrediente

– 225 ciocolata (trebuie neagra, dar mie nu-mi place si am pus 125 cu lapte si 100 neagra)

-60 g unt

– 60 g zahar

– 2 oua mari

-225 g faina

esenta vanilie, 1 lg praf copt, sare

zahar tos si pudra pentru exterior

Ciocolata rupta in bucatele +untul se inmoaie pe bain marie cu grija sa nu se prinda de margini sau sa se cristalizeze.

Zaharul cu ouale se amesteca bine.

Faina +sarea +praful de copt se cern impreuna.

Ciocolata se ia de pe foc si se rastoarna peste oua (atentie sa nu fie fierbinte) apoi se toarna si partea uscata (faina, sare, praf de copt) amestecand cu grija. O sa observati ca se intareste destul de tare si repede. Compozitia rezultata se da la frigider vreo 2-3 h sau peste noapte, cum aveti timp. Se poate grabi putin procesul daca bagati vasul la congelator, insa sa aveti grija sa nu se atinga de peretii congelatorului, sa nus e formeze gheata pe undeva.

Aluatul se scoate si se formeaza bile de marimea unei nuci, eu le-am facut mai mari sa-mi incapa intr-o singura tava) apoi se rostogoleste prin zahar tos si apoi zahar pudra. Se pun in tava si se coc la 180 grade vreo 10 minute.

In cuptorul resedintei $%^&&** mi s-o copt alea din fata mai putin in asa fel incat aveau interioru inca moale, deci o fost excelente.

Multumiri Oliviei&Danului pentru punerea la dispozitie a bucatariei lor. Also, pozele is cu iphonu’ Oliviei.

