Am mai gasit un blog fain, mykoreankitchen, de unde m-am inspirat si pentru cina de azi. Am amestecat carne de porc cu carne de pui, sos de soia si curry, plus niste legume si orez. Din pacate nu am cantitati exacte, dar se cam vad ingredientele in poza.

Ingrediente

 – piept de pui

– muschi de porc

– o ceapa rosie

– o ceapa alba

– 2 morcovi mici

– 1 dovlecel mic (si dovlecel si mic, ii amuzant)

– 5 catei usturoi

– 1 radacina ghimbir

– 1/2 ardei rosu (sau capiscum)

– 1/2 ardei portocaliu

– 1 pahar zeama de legume (mie mi-o ramas de la ardeii umpluti din ziua precedenta pentru ca n-am facut sos

– sos de soia

– curry

– piper

– worchestershire sauce and chilli sauce, 1 lingurita din fiecare +o lingura amidon

-codite de ceapa verde (am pastrat radacinile si le-am lasat in apa ca sa “incolteasca” la loc, asta stiu de la stevendouglas :D)

Preparare

1. Am spalat orezul si l-am lasat in apa. Se fierbe mult mai repede daca sta in apa cam jumatate de ora (pe mykoreankitchen scrie ca ar trebui lasat 1.5 h iarna si 30 min vara, explica si de ce).  Am pus apa la fiert intr-o oala (pentru orez).

2. Am spalat carnea si am feliat-o.

3. Am feliat pe rand usturoiul+ghimbirul+morcovii si ceapa si ardeii+dovlecelul.

4. Am incins wok-ul si am adaugat putin ulei.

5. Am adaugat primul se de legume, usturoiul+ghimbirul+morcovii si ceapa si le-am lasat 3-5 minute.

6. Carnea – 5 minute

7. Restul legumelor – 5 minute

8. Zeama si le-am lasat sa fiarba pana cand scade putin, si se inmoaie toate legumele

9. Am amestecat sosul de soia cu sos worchestershire, sosul iute, un strop de curry (pudra) si lingura de amidon.

10. Am verificat orezul dupa 10 minute si l-am strecurat and done. Sper sa nu fi uitat ceva.

