… un hibrid format din gogosi si papanasi.

Ingrediente

Preparare

1. Am pus faina intr-un bol si am facut o scobitura in care am adaugat drojdia, 30 g zahar si 100 ml lapte.

2. Dupa ce-o fermentat putin, am adaugat si restu ingredientelor (iaurt, ou, coaja rasa de portocala, branza, inca 70 g zahar si le-am amestecat. Am mai adaugat inca 200 g faina pe langa ce-am scris pe foaie cat sa imi iasa un aluat moale si nelipicios.

3. Am lasat aluatul sa dospeasca ca 1.5 h. Dupa ce isi dubleaza dimensiunea, l-am rasturnat pe masa si l-am intins intr-o foaie groasa de 1-1.5 cm si apoi am decupat cu paharu niste bucati rotunde pe care le-am mai lasat sa creasca.

4. Am incins ulei in wok si le-am prajit cate 4 avand grija sa le pun cu fata in jos un ulei ca sa se formeze bula aia (1 minut maxim pe fiecare parte, pana cand se maronesc). Le-am scos pe servetele sa se absoarba excesul de ulei.

5. Le-am umplut cu gem folosind siringa pentru decorat si apoi le-am pudrat cu zahar. Is bune calde, doar calde.

zee end

