Ceva mai simplu si mai daunator puteam cu greu sa fac. O iesit si foarte bune.

Ingrediente

– piept de pui (carnea ar trebui sa fie spalata si uscata cu un prosop)

– faina

– pesmet

– condimente (sare, piper, usturoi deshidratat, fulgi de ardei etc)

– oua

– niste cascaval ras

-ulei pentru prajit

Preparare

1. Feliat pieptul de pui si condimentat

2. Rasturnat feliile de pui intr-o punga si apoi adaugat niste faina, agitat pana cand se acopera frumos fiecare bucatica.

3. Batut ouale (eu pentru un piept jumate de pui am pus 3 oua medii)

4. Scos bucatile de pui din punga si aruncat excesu de faina apoi pus la loc si adaugat oul (3 oua o fost cam mult, deci ale mele bucati o cam plutit in ou)

5. Ras cascaval, amestecat cu pesmet si adaugat peste ou in punga, agitat si mai bine

6. Scos pe rand bucatile de pui din punga si dat prin pesmet iar in timp ce se incinge uleiul

7. Prajit cate 3-4 bucati (in functie de cat ulei puneti, eu am fost zgarcita si am pus mai putin, in consecinta am stat vreo 20 minute sa le prajesc) si scos pe servetel absorbant sa se mai reduca din ulei

8. Mancat ca spartu’

As fi putut sa fac un sos macar, stiu.

Pozele nu arata asa de bine, si eu m-am cam plictisit sa fac in acelasi spatiu si pe aceleasi farfurii DAR sper sa-mi iau cateva farfurii noi in curand, patrate si plate. Mie mi se pare ca farfuriile patrate “is” the new black. Abia astept sa am bucataria mea, in asta nu prea mai incap lucruri din pacate, si asta ar fi si motivu pentru care fac poze pe aceeasi masa in aceleasi vase si cu ceainicu ala pe fundal. Ceainicu nu mai are loc nicaieri.

O fost bune bucatile astea de pui.

 

