Ingrediente pentru un mini cheesecake (diametru de vreo 10-12 cm)

– 400 g crema de branza (eu am pus ceva de la kaufland, nu conteaza ca-i sarata, nu se simte in produsu final) si am facut si cu Philadelphia care ii scumpa dar intr-adevar cremoasa si gustoasa.

– 2 oua

– zahar am pus dupa gust, cam 80 g

– 30 g unt

-4 biscuiti digestivi

– vanilie

Preparare

Nu am poze pas cu pas, dar se face usor.

1. Pus hartie de copt in vasu in care urmeaza sa se coaca si zdrobit biscutii apoi pus 10 g de unt topit putin, sa se inmoaie cat de cat.

2. Mixat branza cu zaharul si 20 g unt intr-un bol, ar fi bine sa fie la temperatura camerei.

3. Adaugat ouale si rasturnat in tava peste biscutii pe care i-am presat putin, ca pe o coca/foaie de aluat. [ce somn mi-i]

4. Copt 30-45 min in cuptor la 200 grade, adica incins la mare si dat la mic cand bagam prajitura. Mentionez ca eu aveam piatra pentru pizza in cuptor, si poate de aia o durat asa de mult, nu mi s-o ars pe fund. Ar fi de verificat destul de des, din 10 in 10 minute.

Eu am scos-o cand era cruda in mijloc, gelatinoasa, ca se mai coace dupa ce se raceste, si in cele din urma am stricat-o ca n-am avut rabdare sa se raceasca si am feliat-o si o curs putin din spuma aia. In fine, a doua zi o fost numa buna. Ar fi mers si niste fructe de padure sau ceva acrisor peste si/sau langa, dar n-am avut de data asta.

Pozele is focalizate prost din cauza ca treceam printr-o… “perioada” in care n-am stiut sa folosesc aparatul 😀

