Am avut postarea asta in drafturi de mult. Time to move on.

Am primit mai demult de la frate-meu niste plicuri de ramyun, aduse din Coreea, luate de pe koreanfood.ro. Se face usor, are gust bun, ii relativ satioasa, depinde cati oameni mananca dintr-un plic. Noi am facut un plic cu 550 ml apa pentru doi. Mie imi place zeama mai mult decat taiteii, si mi-i pastrez la sfarsit.

Nu cred ca ii foarte sanatoasa supa avand in vedere ca primesti pe langa taitei si niste ceapa verde deshidratata, un plic cu legume deshidratate si combinate cu tot felu de condimente, probabil si ceva aditivi si coloranti. Trecand peste asta,  nu are after-taste si nici n-am observat sa ma deranjeze la stomac (foarte multe produse imi produc reflux gastroesofagian). Eu o sa-mi mai iau dar probabil n-o sa mananc in fiecare zi ca si in ultimele zile 😀

Ah da, asta pe care am primit-o ii suportabil de picanta, este si mai picanta.

Am fost foarte entuziasmata cand o sosit pachetu si i-am facut poze in timp ce desfaceam supa. Plus ca am primit mai mult decat ma ateptam 😀 multumesc

