… dupa reteta de la maica-mea. Si parca n-o iesit fix ca a ei.

Ingrediente

– ciolan de vita/porc (eu am avut niste oase de porc)

– 1 ceapa

– 1 ardei verde

– morcovi

– telina

– pastarnac si radacina de patrunjel

– 2 l apa

– lamaie +smantana

– 400 g carne tocata de vita+porc 70%/30%

– 1 cana orez

– 1/2 oua

– sare si piper

Sper sa nu fi uitat ceva.

Preparare

Am lasat oasele sa fiarba la foc mic cam o ora, spumand din cand in cand. Intre timp am razuit morcovii, patrunjelul, pastarnacul si telina si am amestecat carnea cu orezul spalat si ouala plus niste sare si piper.

Am scos oasele (dupa 1 h) si am pus legumele la fiert, ardeiul si ceapa intregi si restul chestiilor razuite. Dupa ce incepe sa clocoteasca iar, am pus bile de carne si orez, adica perisoarele. Le-am fiert pana o inceput sa pluteasca. Mie mi-o iesit foarte multe perisoare.

Am servit-o cu ardei iute, smantana si putina zeama de lamaie. Ii asa de clara pentru ca am lasat-o sa se raceasca si apoi am strans grasimea care se intareste pe deasupra. I do not liek fat.

