… love at first sight of the recipe. It’s french, i think, picked up from here, thank you .

Ingredients

– 80 g nuca (reteta originala zice de amestec de nuci caju si fistic)

– 100 g zahar

– 75 g albus (3 albusuri fara o .. lingura)

-75 g miere

-250 ml frisca

Preparare

Am pus zaharul la carmelizat, foc mic sa nu fumege si intre timp am taiat nuca bucati mai mici. Ii mult mai usor asa pentru ca nu trebuie sa mai macin krantzu la sfarsit. Le-am rasturnat peste zaharul caramelizat si am mai amestecat inca 4-5 minute, apoi le-am rasturnat pe un carton.

Am batut frisca pana se formeaza varfuri moi si am lasat-o la frigider. Apoi am batut albusurile la viteza mare cu putina sare pana cand se formeaza varfuri moi si fierbe mierea (pe care am pus-o pe foc mic cand m-am apucat de batut albusurile).

Am turnat mierea pe peretele vasului incet si mixand la viteza mica pana am incorporat-o pe toata si apoi am crescut iar viteza. Am mai mixat putin pana cand se intaresc albusurile si se raceste bolul. Le-am rasturnat peste frisca si apoi am amestecat si nucile caramelizate (la temperatura camerei). Le-am turnat in forme si le-am lasat in congelator peste noapte.

Am facut niste .. decoratii sa le numim, din zahar caramelizat. At least they were nom.

