Eton mess ii un desert englezesc sub forma de… amestecatura din frisca si capsune (ca sa folosesc pluralul introdus de DEX in 2005), caruia i s-o adaugat si bezea in ultimii ani. Am vrut si eu asa ceva, ca parea vesel si gustos,  dar nu doar cu capsune, ci cu mai multe fructe, si eventual mai light, deci am pus iaurt. Si pentru ca am mancat-o dimineata, am pus si niste fulgi de cereale.

Inainte de alte comentarii, dupa ce-am terminat de mancat si ultima lingura, am ajuns la concluzia ca toata treaba asta se face cu frisca cu un motiv, II DULCE as opposed to ACRA. Iaurtu’ o fost acru si fructele n-o compensat suficient. Ma rog, am mancat, dar asteptarile erau altele :))

Ingrediente

– 1 kiwi copt taiat cuburi

– jumatate de banana feliata

– 5-6 capsune taiate sferturi si lasate (15-20 min) cu 1 lg zahar

– cirese fara samburi

– iaurt

– fulgi de cereale

Se prepara usor. Se spala fructele si se taie. Montajul se face alternand un strat de iaurt cu unul de fructe pana cand se umple paharul.

 

