Well, zilele astea am mancat numa cartofi pai. Toata lumea stie cum se fac cartofii pai. Si puiu copt in 10 pasi.

1. Lua tpui si lasat pana ajunge la “temperatura camerei”.

2. Se spala si se sterge cu un prosop de hartie.

3. Se amesteca sare cu piper si orice alte condimente preferati (eu am mai pus niste boia) apoi se freaca rabdator pe toate partile

5. Se decojeste o lamaie si se desface in felii care se indeasa pe sub pielea puiului pe unde se mai strecoara si niste unt, da’ numa putin, de gust.

6. Tot pentru gust se mai cresteaza si se orneaza cu usturoi apoi se unge cu niste ulei (eu am pus de struguri).

7. Se indeasa pe o sticla invelita in hartie de copt si se asaza intr-un vas cu apa pe fund (asta ca atunci cand picura grasimea de pe pui sa nu se arda/fumege si sa afume carnea).

8. Se introduce in cuptorul preincalzit la 200 grade C si se lasa pana cand se rumenestese.

9. Optional, pentru piele crocanta, se poate freca pe piept cu niste sare inainte cu 10-15 minute de-a fi scos din cuptor.

10. Se scoate de la cuptor si se inveleste in folie de staniol pentru vreo 15-20 minute “sa se odihneasca”.

… apoi se ataca.

