De ceva vreme imi vine destul de greu sa “documentez” ce mai fac prin bucatarie, am facut fata mai greu la blog-related activities because life happens 😀

Tortul sus pozat (pe fuga inainte sa-l ducem) a fost facut din doua blaturi, unul mai mare cu ciocolata si unul mai mic cu cafea. L-am umplut, daca nu ma insel, cu doua creme, una de ciocolata cu unt si una de spuma de mascarpone parca. Nu-mi mai amintesc cu ce l-am insiropat.

Ce imi amintesc, si motivul pentru care insist sa pun poze, (desi nu-s neaparat mandra de cum o iesit) este crema de unt cu bezea elvetiana cu care am ornat prajitura. it’s AWSOME. Am colorat-o cu colorant wilton. Stiam c-o sa incerc sa fac ceva de genu asta din momentul in care am primit colorantii (OH JOY ^___^).  Am mai incercat inca 2 retete pana la asta, dar asta se remarca prin faptul ca a fost prima dupa care crema nu s-a taiat initial (ca apoi sa-si revina in frigider).

Inca o premiera o fost florile alea spritate pe el. Stiu ca arata sloppy, next time i’ll do it better.

